Društvena odgovornost

  • Briga o zaposlenima

    Kompanija Univerexport permanentno radi na polju razvoja motivacionog programa zaposlenih, jer je samo zadovoljan zaposleni posvećen poslu, veran, odgovoran i produktivan. Univerexport strategiju povećanja zadovoljstva zaposlenih usmerava ka:

    • Poboljšanju korporativnih komunikacija koje za rezultat imaju povećanje stepena transparentnosti, dok mišljenje zaposlenih, mogućnost uticaja na donete odluke, upoznavanje sa rezultatima i problemima kompanije, kao i razmenjivanje informacija između sektora doprinose pozitivnoj organizacionoj kulturi.
    • Obezbeđenju adekvatnih uslova za rad kroz zadovoljstvo zaposlenih pruženim radnim uslovima i poštovanju svih zakonskih normi zapošljavanja.
    • Organizacionoj strukturi uz jasno definisanje i delegiranje radnih zadataka dok mogućnost za napredovanje i dalje usavršavanje, zaposleni u Univerexport-u mogu da steknu putem Univerexport trening centra (UTC).
    • Obezbeđivanju zdrave poslovne klime preko negovanja međuljudskih odnosa i sticanju lojalnog zaposlenog koji svoje ciljeve poistovećuje sa ciljevima kompanije.
    • Redovno objavljivanje internog časopisa za zaposlene, koji predstavlja svojevrsnu razmenu informacija o dostignućima svakog od sektora
    • Održavanje internog Internet sajta
    • Nagrađivanje radnika iz svakog od sektora koji su tokom godine pokazali najveću posvećenost poslu