O NAMA

Društvena odgovornost

Kompanija Univerexport svoje društveno odgovorno poslovanje usmerava društvenim i etičkim pitanjima, što za rezultat ima sticanje poverenja poslovnih partnera, potrošača i lokalnih zajednica u okviru kojih posluje.
Univerexport kroz humanitarni rad, brigu o životoj sredini kao i brigu o svojim zaposlenima, svakodnevno jača svoju ulogu na polju društvene odgovornosti i doprinosi njenoj prepoznatljivosti.

Humanitarni rad

Jedan od segmenata koji sve više pronalazi utemeljenje u okviru poslovanja kompanije Univerexport je i humano odgovoran rad usmeren ka marginalizovanim grupama ljudi, sportskim udruženjima i društveno-kulturnim institucijama. U svakoj lokalnoj zajednici u okviru koje Univerexport posluje, akcije su usmerene u pravcu stvaranja doprinosa razvoju lokalne zajednice, kao i pomoći nerazvijenim oblastima i ljudima sa specijalnim potrebama.

Kroz humanitarni rad, Univerexport godišnje podrži preko 1.000 inicijativa od kojih poseban naglasak stavljamo na već tri puta realizovan donatorski projekat kojim smo novogodišnjim paketićima obradovali preko mališane predškolskih ustanova u Novom Sadu, Vršcu, Zrenjaninu i Bačkoj Palanci. 2013. godine ovaj donatorski projekat doneo je osmehe na lica preko 20 000 mališana.
Tokom 2013. godine, Univerexport je ušao i u veliki donatorski projekat upućen Ginekološko akušerskoj klinici „Betanija" u Novom Sadu, gde su majkama novorođenih beba poklanjani vaučeri za pelene i vlažne maramice. Iste godine, kompanija je hranom u dva navrata donirala Crkvenu narodnu kuhinju Verskog dobrotvornog starateljstva Srpske Pravoslavne crkve u Beogradu, koja dnevno pripremi preko 600 obroka za socijalno ugrožene osobe.
Svakodnevno, putem kutija za prikupljanje pomoći u svojim prodajnim objektima, kompanija Univerexport stimuliše i svoje potrošače na solidarnost, pomažući ovim putem najugroženijim pojedincima da prikupe sredstva neophodna za lečenje.

Opširnije

Briga o životnoj sredini

„Mi, kao zaposleni jedne velike kompanije, u svakom segmentu svog poslovanja dajemo doprinos očuvanju životne sredine". Kroz racionalno korišćenje energije i prirodnih resursa, podrške procesu recikliranja, prisutnošću sertifikata kvaliteta i laboratorijske analize ispravnosti proizvoda, kao i mnogobrojnim projektima, Univerexport daje doprinos politici zaštite životne sredine.

Mnogobrojni projekti na polju društvene odgovornosti i zaštite životne sredine postali su deo poslovne politike kompanije Univerexport.
Sa novosadskim neprofitnim udruženjem „Alter Eko Logika" realizovan je projekat koji je bio usmeren na prikupljanje portabilnih baterija, njihovo odgovarajuće skladištenje i naknadnu reciklažu u cilju podizanja ekološke svesti građana. Potrošači su svoj doprinos ovom projektu dali su tako što su od početka 2011. godine tako što su odlagali svoje baterije u za to posebno označene i pripremljene kutije, pozicionirane u najvećim Univerexport objektima.

Pod simboličnim sloganom "SADIMO A NE SECIMO", potrošači su prepoznali projekat čiji je značaj i cilj bio da svoje upotrebljene novogodišnje jelke doniraju u svrhu ozelenjavanja javnih površina opština: Kać, Kovilj i Salajka. Ovaj projekat realizovan je zajedničkim snagama Univerexport-a i Pokreta gorana Novi Sad.
Univerexport u svakom segmentu svog poslovanja neguje principe zaštite životne sredine. U svakoj od kancelarija poslovnog prostora, kao i u prodajnim objektima zaposleni nepotreban papir odlažu u kutije za prikupljanje reciklažnog materijala. Pored toga, kese koje se potrošačima daju u prodajnim objektima ovog trgovinskog lanca prave se od razgradivih materijala, kako bi se smanjila količina otpada i očuvala sredina.

Opširnije

Briga o zaposlenima

Kompanija Univerexport permanentno radi na polju razvoja motivacionog programa zaposlenih, jer je samo zadovoljan zaposleni posvećen poslu, veran, odgovoran i produktivan. Univerexport strategiju povećanja zadovoljstva zaposlenih usmerava ka:

  • Poboljšanju korporativnih komunikacija koje za rezultat imaju povećanje stepena transparentnosti, dok mišljenje zaposlenih, mogućnost uticaja na donete odluke, upoznavanje sa rezultatima i problemima kompanije, kao i razmenjivanje informacija između sektora doprinose pozitivnoj organizacionoj kulturi.
  • Obezbeđenju adekvatnih uslova za rad kroz zadovoljstvo zaposlenih pruženim radnim uslovima i poštovanju svih zakonskih normi zapošljavanja.
  • Organizacionoj strukturi uz jasno definisanje i delegiranje radnih zadataka dok mogućnost za napredovanje i dalje usavršavanje, zaposleni u Univerexport-u mogu da steknu putem Univerexport trening centra (UTC).
  • Obezbeđivanju zdrave poslovne klime preko negovanja međuljudskih odnosa i sticanju lojalnog zaposlenog koji svoje ciljeve poistovećuje sa ciljevima kompanije.
  • Redovno objavljivanje internog časopisa za zaposlene, koji predstavlja svojevrsnu razmenu informacija o dostignućima svakog od sektora
  • Održavanje internog Internet sajta
  • Nagrađivanje radnika iz svakog od sektora koji su tokom godine pokazali najveću posvećenost poslu
Opširnije

Priznanja

OSTALA PRIZNANJA

Najnovija pitanja i odgovori (FAQ)

Gde mogu da pronađem osnovne podatke o Univerexport objektima kao što su adresa, kontakt telefon...?

Odabirom željenog objekta u okviru NAŠE PRODAVNICE mogu se pronaći svi potrebni podaci o istom kao što su adresa objekta, kontakt telefon, radno vreme i dodatni sadržaj (pošta, menjačnica, kafić)
Za brži dolazak do željenog objekta za Vas smo pripremili mapu.

Kako da se informišem o akcijskim ponudama?

O svim aktuelnim akcijskim ponudama možete da se informišete na stranici AKCIJE  ili prijavom na SMS i mailing listu.

Koje akcije podrazumevamo pod redovnim akcijskim sniženjima?

U okviru Univerexport prodajnih objekata svake nedelje očekuju Vas akcije:

  • Kupi me po nižoj ceni - akcija aktulena od ponedeljka do četvrtka
  • XXL akcija - očekuje Vas svakog vikenda (od petka do nedelje)
  • Popustile cene - popust na kasi za izabrani proizvod ili brend

Na koji način mogu da pošaljem svoja zapažanja u vezi poslovanja Univerexport prodajnog sistema?

Sva Vaša zapažanja o radu naših prodajnih objekta u obliku pitanja, primedbi ili sugestija kao i poslovne ponude, možete nam uputiti:

- pismenim putem na e-mail adresu korisnicki.servis@univerexport.rs,
- pozivom na besplatnu info liniju 0800/345678 ili
- popunjavanjem Kontakt forme odabirom vrste poruke koju želite da nam prosledite.

Na koji način mogu da platim kupljenu robu u Univerexport objektima?

Svu robu kupljenu u Univerexport prodajnim objektima možete da platite:
- Gotovim novcem (valuta plaćanja rsd)
- Čekovima, uz mogućnost odloženog plaćanja na 30,60,90, 120 ili 180 dana za bilo koji iznos kupovine
- Platnim karticama: kreditnim i debitnim (Visa, Diners Club International, MasterCard, DinaCard, Mestro, American express)
American express važi u sledećim objektima: Novi Sad (Sentandrejski put bb, Bajči Žilinskog 4, Futoški put 93c, Sutjeska 2, Rumenački put 29), Bačka Palanka (Novosadski put 7A), Beograd (Crnotravska 7-9, Nehruova 68B, Žorža Klemansoa 19), Vršac (Bulevar Oslobođenja 2), Ruma (Iriška br. 1)

Zaboravio sam datum realizacije svog čeka?

Ukoliko ste zaboravili datum dospeća Vašeg čeka, pozovite besplatnu info liniju 0800/345678.