scrollToTop

DYNAMIC LIFE

Image

U Univeru kupi za Dynamic Life osiguranje skupi

Zašto Univerexport i Dynamic Life?

Univerexport potrošači na ovaj način, dok kupuju proizvode koji su sastavni deo njihove svakodnevne potrošačke korpe, ostvaruju benefit u vidu cash back-a koji se preusmerava na njihovu polisu životnog osiguranja. Kupovina je na taj način ekonomičnija, a istovremeno postaje i ulaganje.

Šta je Dynamic Life?     
      
Dynamic Life kartica – aplikacija je potpuno inovativan način ulaganja u polisu životnog osiguranja – budućnost. Dynamic Life je dinamička polisa u koju možete ulagati Univerexport kupovinom, kao i na mnoge druge načine.     
 

Gde je moguće otvoriti polisu?

U 55 Univerexport obejakata postavljen je info desk Dynamic Life osiguranja gde je moguća aktivacija polise životnog osiguranja. Aktivacija polise moguća je i u Generali poslovnicama. Prilikom same aktivacije polise potrebno je uplatiti 1000 dinara, što ne predstavlja trošak jer se finansijska sredstva prebacuju direktno na Dynamic Life polisu koja je od tog trenutka aktivna. Aplikacija Dynamic Life može da se koristi u celom Univerexport sistemu.


Šta možete dobiti u Univerexportu?

Svaka Univerexport kupovina uz Dynamic Life aplikaciju postaje višestruko korisna, jer se do 10% od vrednosti kupovine preusmerava na polisu u prvoj godini, a u drugoj i trećoj godini trajanja polise 4%. Za to je dovoljno prilikom kupovine skenirati na kasi mobilnu aplikaciju.

Pored ove, dostupne su još dve mogućnosti. Na raspolaganju je mogućnost ZAOKRUŽI: preusmeravanja kusura od kupovine na polisu, ali i DOPUNI: direktna uplata željenog iznosa (u apoenima od 100RSD) na Univerexport kasi.

Koliko je mesečno potrebno izdvojiti za polisu?

Ova polisa je specifična po tome što je dinamička, pa tako dinamiku plaćanja određuje sam vlasnik polise, bez obavezivanja na redovne mesečne uplate. Na mesečnom nivou moguće je uplatiti minimalno 2.000, a maksimalno 8.000 dinara.

Šta se dešava ako u nekom mesecu ne ostvarite minimum od 2000 dinara mesečno, ako niste u zemlji, ako ne kupujete ili ne trošite dovoljno novca kod Dynamic Life partnera?

Šta se dešava ako kroz kupovinu ostvarite više od 8.000 dinara mesečno, da li to propada? 

Gde je moguće proveriti stanje na polisi?

Vlasnik polise može sve informacije o uplatama i stanju da pronađe na svojoj aplikaciji. Na taj način pregled stanja uvek je dostupan i „na dohvat ruke“.

Da li je aplikaciju moguće koristiti na svim kasama?

Aplikaciju je moguće koristiti na kasama gde račune kucaju kasiri, dok na samouslužnim kasama nije moguće skenirati aplikaciju.

Da li popust od 10% važi na sve artikle?

Popust se obračunava na sve osim na duvanske proizvode, dopune i štampu. Takođe, nije moguće korišćenje Dynamic Life-a i Bonus kartice istovremeno, već se potrošač prilikom završetka kupovine na kasi odlučuje koju od ove dve pogodnosti želi da koristi.

 

DynamicLifePovrat novca

 

Zaokruži

 

Skeniranje računa
Artikli sa redovnim cenama
Akcijski artikli
Akcije na POS
Rođendanska akcija
Akcija za neprehranu
My World
Gift on card
Bonus kartica za zaposlene
Elakolije
Duvanski proizvodi
Dopune za telefon
Štampa
Wolt
Bonus kartica
Penzioneri
Samouslužna kasa
Dopuni
Zaokruži

Šta se dešava ako ne želite više da koristite Dynamic Life polisu?

Da li osobe koje su starije od 55 godina mogu da imaju Dynamic Life?

Gde mogu da pronađem dodatne informacije?

Za sve dodatne informacije o Dynamic Life polisi životnog osiguranja posetite sajt:

dynamiclife.rs i generali.rs.

Ukoliko imate bilo kakve nedoumice u vezi sa Dynamic Life polisom životnog osiguranja uvek možete pozvati Dynamic Life korisnički servis:

0800/222-579

 

U Univeru kupi, za Dynamic Life polisu skupi!